מאיזה חומר עשויים התכשיטים שלכם?
כל התכשיטים באתר ובסטודיו עשויים מכסף אמיתי 925. גם התכשיטי רוז גולד הם מכסף אמיתי מצופים, יש חותמת על כל תכשיט. יש חלק מהצמידי גברים שעשויים מפלדת אל חלד, פלדה שעמידה במים מקלחת וים ולא משחירה לעולם.
איך אני יודעת מה המידה שלי בטבעת?
לחצי כאן למעבר למדריך המידות
האם יש אחריות?
כן, יש 12 חודשי אחריות על צבע ושיבוץ, אין אחריות על קרע או שבר, במידה שחלילה זה קרה אפשר לנסות ליצור איתנו קשר ונבדוק האם אפשר לתקן בעלות מינימלית.
איך כדאי לי לשמור על התכשיטים?
פשוט וקל, כדי לשמור על התכשיטים נקו אותם עם מטלית לניקוי תכשיטי כסף, מומלץ לשמור את התכשיטים לא בתוך קופסה סגורה, ניתן כמובן להתקלח עם התכשיטים ללא דאגה, בכל זאת למי שרוצה לשמור על הברק של התכשיט ממש כמו חדש מומלץ שלא להתקלח.
אין להתקלח עם תכשיטי רוז גולד (משום שמדובר בתכשיט כסף אמיתי אך מצופה ברוז גולד והציפוי עלול להיפגע עם הזמן).
האם אפשר להתקלח עם התכשיטים?
אפשר להתקלח עם התכשיטים אך תמיד מומלץ לשמור כפי שרשמנו בקטגוריה של השמירה על התכשיטים, עם רוז גולד לא להתקלח.
כמה עולה משלוח?
עלות משלוח הינה 29.90 ש"ח לשליח עד לדלת הבית, לכל הארץ.
איך מבצעים הזמנה באתר?
בוחרים את הפריטים שאהבתם, מוסיפים לסל הקניות, שמגיעים לסל הקניות מזינים פרטי משלוח, לאחר מכן יש לכם אפשרויות תשלום – כרטיס אשראי או בביט למספר שלנו 052-8550705.
שימו לב שמי שבחר תשלום בביט יצטרך להעביר את הסכום דרך האפליקציה ורק לאחר מכן ההזמנה תושלם.
ההזמנה יוצאת אליכם ומגיעה לכתובת שרשמתם, תוך 3 ימי עסקים לא כולל שישי שבת ויום המשלוח.
במידה ויש תקלה טכנית באתר יש להתקשר 052-8550705 ותקבלו מיד מענה.
כמה זמן לוקח להזמנה להגיע?
המשלוח מגיע עד 7 ימי עסקים מרגע ההזמנה לא כולל שישי שבת ויום המשלוח.
לרוב, המשלוחים מגיעים גם הרבה לפני.
האם האתר שלכם בטוח?
האתר שלנו מאובטח ברמות הכי גבוהות שאפשר עם הצפנות ותקנים גבוהים. אפשר להיות רגועים ולבצע את ההזמנה בכיף ☻
לשאלות נוספות אפשר להתקשר אלינו תמיד – 052-8550705
איפה הדוכן שלכם נמצא?
הדוכן שלנו נמצאת בפתח תקווה בקנין הגדול, קומה 1 מול GOLF.
מעבר לכך אנחנו גאים להיות כמובן החנות האינטרנטית הגדולה והמצליחה לתכשיטים.
מה אם אני לא מרוצה מההזמנה ואני רוצה להחליף או להחזיר את הפריט?
במידה ורכשתם מעל 199 ש"ח ולא עברו יותר מ 2 ימי עסקים שהחבילה אצלכם, שליח יגיע להחליף לכם את החבילה ללא כל עלות, על הלקוח להחזיר לשליח את החבילה הישנה במעטפה ובקופסה שסגורה היטב (אפשר גם עם המעטפה שקיבלתם או מעטפה אחרת שיש לכם), השליח מביא ללקוח את החבילה החדשה ולוקח את החבילה הישנה בו זמנית.
במידה ולא רכשתם מעל 199 ש"ח / עברו 2 ימים עסקים מאז שהחבילה אצלכם ויש רצון להחליף או להחזיר פריט שרכשתם, אפשר יהיה לשלוח אותו 5 ימים לאחר קבלת הפריט אלינו בדואר רשום לכתובת:
קפלן 37/19, פתח תקווה, יש לציין את מספר הטלפון שלנו בפרטי המשלוח.
עלות ההחזר הינה על חשבונך, אנחנו ניצור קשר שהפריט יגיע אלינו לחנות.
החזרת פריט מתבצעת בהתאם לתקנון שלנו, החלפה תתקיים אך ורק אם הפריט חדש ולא בוצע בו כל שימוש או פגם. במידה ותרצו לקבל זיכוי אפשר לקבל ולממש אותו.
לגבי החזר כספי – אפשר לקבל החזר כספי על המוצר בהתאם לתנאי התקנון שלנו.
החזר כספי מותנה בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר.
לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, אפשר לקבל זיכוי לרכישה באתר.
לא מצאתם תשובה על השאלה שלכם?
אפשר להתקשר אלינו או לשלוח הודעה למספר 052-8550705